wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » POJEMNIK na pieczywo CHLEBAK AMBITION VADER Czarny4
POJEMNIK na pieczywo CHLEBAK AMBITION VADER Czarny

POJEMNIK na pieczywo CHLEBAK AMBITION VADER Czarny

Ambition

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 8,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 12,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 12,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 8,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Cena: 85,50 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Informacje o producencie
  • Recenzje produktu (0)

chlebak

- pojemnik na pieczywo

 

 

'vader'

 

 

 

 

producent:

 

 

 

 

o producencie:

 

Marka Ambition to synonim piękna i elegancji. Niebanalne, zawsze podążające za duchem czasów wzornictwo i naprawdę duży wybór to nasze najmocniejsze strony.
Wśród produktów Ambition można znaleźć zarówno linie nowoczesne, o odważnej stylistyce, jak i zawsze elegancką klasykę.

Dbamy o każdy szczegół, używamy tylko najlepszych materiałów - aby mieć pewność, że to, co trafi do Państwa domu odznacza się najwyższą jakością.

 

 

 

 

Chlebak wykonany z drewna w kolorze naturalnym, zaś pokrywa z tworzywa sztucznego. Pokrywa łagodnie się otwiera i zamyka. Przeznaczony do przechowywania wszystkich rodzajów pieczywa. Gwarantuje długą świeżość przechowywanych produktów.

 

Charakterystyka:
 

-producent: Ambition

- Linia "Vader"

- MATERIAŁ WYKONANIA: drewno + tworzywo sztuczne

Szerokość 26.5 cm
Długość [cm] 39 cm
Wysokość [cm] 20 cm

-ELEGANCKI, PROSTY DESIGN

- produkt nowy, fabrycznie zapakowany

- kolor czarny

 

Historia marki Ambition

Klasa, elegancja oraz użyteczność

​2004

Powstanie marki AMBITION

Ambiton to polska marka, w 2004 r. zadebiutowała znakomitymi sztućcami z wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Sztućce obiadowe zaprezentowane zostały w dwóch liniach: dynamicznej, a jednocześnie klasycznej Napoli, przywodzącej na myśl powiew wiatru i fale w nadmorskim Neapolu, oraz Verona, oddającej elegancję i romantyzm miasta kochanków, od którego wzięła nazwę.

2005

Marka Ambition rozszerza swoją działalność o segment HoReCa

2006

Rozszerzenie asortymentu o porcelanę, garnki i akcesoria kuchenne

Zachęceni sukcesem, poszerzyliśmy asortyment o produkty odpowiednie zarówno do częstego stosowania, jak i na specjalne okazje.

2007

Wprowadzenie marki na rynki zagraniczne

2014

Ambition sponsorem kulinarnego show Hell’s Kitchen emitowanego w telewizji POLSAT.

2015

„Promocja od Kuchni” – ogólnopolska loteria marki Ambition.

2016

Ambition działające aktywnie jako partner Polskiej Akademii Gastronomicznej.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl