wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » KOMPLET OBIADOWY KUBIKO AMBITION 42 EL PORCELANA3
KOMPLET OBIADOWY KUBIKO AMBITION 42 EL PORCELANAKOMPLET OBIADOWY KUBIKO AMBITION 42 EL PORCELANA
KOMPLET OBIADOWY KUBIKO AMBITION 42 EL PORCELANAKOMPLET OBIADOWY KUBIKO AMBITION 42 EL PORCELANA

KOMPLET OBIADOWY KUBIKO AMBITION 42 EL PORCELANA

Ambition

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 8,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 12,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 12,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 8,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Cena: 899,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Charakterystyka produktu
  • Informacje o producencie
  • Recenzje produktu (0)

Zestaw obiadowy
42-elementowy
Linia "Kubiko"
marki Ambition

 

Zestaw obiadowy Kubiko jest przeznaczony dla 12 osób, składa się z 42 elementów. 
Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości porcelany idealnie nadaje się zarówno do użycia w domowym zaciszu jak i w hotelu czy restauracji.
Linia Kubiko to połączenie marmurowej bieli z wyrazistym, kwadratowym kształtem.

 

 

Charakterystyka:

  • producent: Ambition
  • linia: KUBIKO
  • ilość elementów w zestawie: 42
  • kolor: biały
  • skład zestawu i rozmiar:
12 x talerz płytki 25cm
12 x talerz głęboki 20cm
12 x talerz deserowy 20cm
2 x salaterka 18cm
1 x półmisek 18cm x 25cm
1 x półmisek 30,5cm x 21cm
1 x waza z pokrywką 4,1 l
  • estetyka w wykonaniu
  • solidność wykonania zapewnia grubość materiału
  • nowoczesny design
  • estetyczne opakowanie
  • produkt nowy, fabrycznie zapakowany

 

Historia marki Ambition

Klasa, elegancja oraz użyteczność

​2004

Powstanie marki AMBITION

Ambiton to polska marka, w 2004 r. zadebiutowała znakomitymi sztućcami z wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Sztućce obiadowe zaprezentowane zostały w dwóch liniach: dynamicznej, a jednocześnie klasycznej Napoli, przywodzącej na myśl powiew wiatru i fale w nadmorskim Neapolu, oraz Verona, oddającej elegancję i romantyzm miasta kochanków, od którego wzięła nazwę.

2005

Marka Ambition rozszerza swoją działalność o segment HoReCa

2006

Rozszerzenie asortymentu o porcelanę, garnki i akcesoria kuchenne

Zachęceni sukcesem, poszerzyliśmy asortyment o produkty odpowiednie zarówno do częstego stosowania, jak i na specjalne okazje.

2007

Wprowadzenie marki na rynki zagraniczne

2014

Ambition sponsorem kulinarnego show Hell’s Kitchen emitowanego w telewizji POLSAT.

2015

„Promocja od Kuchni” – ogólnopolska loteria marki Ambition.

2016

Ambition działające aktywnie jako partner Polskiej Akademii Gastronomicznej.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl