wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » CZAJNIK AMBITION MELODY 3 L ZE STALI NIERDZEWNEJ4
CZAJNIK AMBITION MELODY 3 L ZE STALI NIERDZEWNEJ

CZAJNIK AMBITION MELODY 3 L ZE STALI NIERDZEWNEJ

Ambition

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 8,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 12,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 12,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 8,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Cena: 55,90 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Informacje o producencie
  • Recenzje produktu (0)

CZAJNIK 

z gwizdkiem, 

 

"Melody" 3l

 

MARKI AMBITION

 

 

POLEROWANY NA WYSOKI POŁYSK

 

 

 

PRODUCENT:

 

 

 

 

O PRODUCENCIE:

Marka Ambition to synonim piękna i elegancji. Niebanalne, zawsze podążające za duchem czasów wzornictwo i naprawdę duży wybór to nasze najmocniejsze strony. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno linie nowoczesne, o odważnej stylistyce, jak i zawsze elegancką klasykę. Dbamy o każdy szczegół, używamy tylko najlepszych materiałów - aby mieć pewność, że to, co trafi do Państwa domu odznacza się najwyższą jakością.

 

 

 

 

 

WYGODNY - PRAKTYCZNY - MARKOWY - ESTETYCZNY

 

Czajnik ma estetyczny, niepowtarzalny wygląd, można go łatwo wymyć w środku. Praktyczna pojemność 3l, gwizdek oraz nienagrzewający się uchwyt dopełniają funkcjonalności tego czajnika.

 
 
CZAJNIK TEN JEST TŁOCZONY Z PEŁNEGO ARKUSZA STALI - OZNACZA TO, ŻE NIE POSIADA ZGRZEWÓW ANI ŁĄCZEŃ W OBRĘBIE DNA. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
WŁAŚCIWOŚCI:
 

 

 

W ofercie Ambition czajniki w różnych, interesujących kształtach. Czajnik ze stali nierdzewnej polerowanej. Pojemność 3 l. Grubość ścianki 0,7mm. Niestandardowy, interesujący owalny kształt. Wygodny uchwyt z czarnego nienagrzewającego się tworzywa.

 

 

 
 

Historia marki Ambition

Klasa, elegancja oraz użyteczność

​2004

Powstanie marki AMBITION

Ambiton to polska marka, w 2004 r. zadebiutowała znakomitymi sztućcami z wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Sztućce obiadowe zaprezentowane zostały w dwóch liniach: dynamicznej, a jednocześnie klasycznej Napoli, przywodzącej na myśl powiew wiatru i fale w nadmorskim Neapolu, oraz Verona, oddającej elegancję i romantyzm miasta kochanków, od którego wzięła nazwę.

2005

Marka Ambition rozszerza swoją działalność o segment HoReCa

2006

Rozszerzenie asortymentu o porcelanę, garnki i akcesoria kuchenne

Zachęceni sukcesem, poszerzyliśmy asortyment o produkty odpowiednie zarówno do częstego stosowania, jak i na specjalne okazje.

2007

Wprowadzenie marki na rynki zagraniczne

2014

Ambition sponsorem kulinarnego show Hell’s Kitchen emitowanego w telewizji POLSAT.

2015

„Promocja od Kuchni” – ogólnopolska loteria marki Ambition.

2016

Ambition działające aktywnie jako partner Polskiej Akademii Gastronomicznej.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl